KOK sommercup #1 (2022-06-28)
Kategori: Trening
Maxpuls: 166
Løp moderat hardt.

1-2) OK
3) Løp høyre hovedsakelig pga tendens til kødannelse på posten (posten lå ganske skjult, og en del søkende hadde tydeligvis klart å lokalisere den rett før jeg ankom), og valgte det veivalget som ga fritt lende videre, men burde løpt rett på, og iallfall klart å vinkle inn mot posten etter myra.
4) Burde igjen løpt rett på, og iallfall ev. SV ut ryggen fra posten. Såpass mye grass på den lille stien at det ikke gikk spesielt fort.
6) Dårlig utgang. Skulle følge stien til stidelet, men skjønte etter hvert at jeg måtte være forbi.
7) Muligens bedre å ta posten mer ovenifra for å styre unna grøntfeltet.
8-9-10) OK
11) Kom for langt venstre på myra, og vikla meg inn i noe tett kratt
12) Åpent inn mot posten pga hogst, men ble likevel redd for å dra forbi og holdt unødvendig høyre/høyt inn mot posten.
13) Mulig å spare mer høyde, men føltes sikkert å dra såpass mye opp.
14) Merka at det gikk for mye til høyre, men for fristende å følge noe som likna et tråkk.

Fin løype, men ikke helt topp gjennomføring. Totalt sett for mye småsvinger og unøyaktigheter. Det hadde nok litt med terrenget å gjøre (fristende å velge traséer/retning som der og da ser litt bedre ut - men man må som regel gjennom noen hindringer uansett), men også litt med dårlig/slurvete kompassbruk.
Visa kommentarer (0)

KOK sommercup #1 (2022-06-28) KOK sommercup #1 (2022-06-28)