Mellomdistanse Våler Varde (16/07/2019)
Category: Trening
Map/area: Våler Varde
Organiser: NOF
Country: Norge
Distance: 6.13 km
Time: 43:18
Average HR: 163
Maximum HR: 176
1) Så litt seint at jeg burde tatt en liten høyresving for bedre løpbarhet, men grei kontroll m/kompass og koller/skrent.
2) Bra
3) Første feil da jeg dro høyre/opp ut av posten og fikk et ekstra søkk å krysse. Litt stress videre, hadde retningen, men ikke helt kontroll, og ble usikker på hvor jeg kom ut på stien. Hadde tenkt å løpe høyre siste del, men ble redd for å gjøre en parallellfeil, og bytta til venstre for å kunne følge stien til myra. Tapte også litt på å dra over toppen av den siste kollen.
4) Rett i første skrent, men hadde ikke sett nøye nok på hvordan skrentene lå i forhold til hverandre og fikk en sving.
5) Litt svingete og litt unødvendig nøling før jeg dro ned lia. Ellers greit.
6) Tapte på å ikke dra mer venstre ut av posten, men hadde ikke sett at det var en åpning i skrentene der pga postringen. Festa blikket på feil kolle da jeg tok av fra stien, og ble forvirra da det ikke var noen ny (gul) kolle bakenfor. Skjønte hvor jeg var da jeg så søkket foran meg.
7) Dro litt opp for bedre oversikt
8) Så det var en trasé litt til høyre for streken, men var ikke nøyaktig nok til å treffe den.
9) Ikke flink nok til å få opp blikket første del av strekket.
10) OK
11) Satte meg fast i skrent tidlig på strekket. Burde holdt meg inntil venstrekanten av kollen midtveis istf å dra ut i myra. Burde holdt på planen om en slak høyresving fra tårn til post (som lå ved skrenten (riktig på løpskartet))
12) Enklere enn forventa pga tydelige koller/formasjoner
13) Løp litt for mye høyre ut av posten siden jeg ville til venstre for første kolle. Litt unødvendig nøling ved noe småplukk jeg ikke skjønte helt etter myra - gulkollene var tydelige nok.
14) Burde sikta bedre og unngått steiner/skrenter

Jevnt over litt for unøyaktig orientering, noe jeg spesielt ble straffa for på strekkene på tvers.
Show comments (0)

Mellomdistanse Våler Varde (16/07/2019) Mellomdistanse Våler Varde (16/07/2019)